Vart tar dagarna vägen?

Helt seriöst så tycker inte jag att jag gör särskillt mycket av mitt liv just nu.
Jag går upp runt 7-8 på morgonen, äter frukost, duschar och fixar iordning mig. Sen pallrar jag mig ner till jobbet och spenderar resten av dagen där. Okej, jag klagar inte på det, jag har ett jobb som är skoj iallafall, men ändå. Ska livet bara bestå utav att man gör samma saker varje dag?! Jag vill inte ha ett sånt liv. Jag vill ha nya saker och nya människor i mitt liv!
Okej, jag vet vad lösningen kan vara: Flytta från detta ställe kanske!?
Synd att detta inte går just nu, när jag behöver det.. Har ju lovat att bli kvar här ända tills i mitten av augusti...

Jaja, bara att gilla läget...


Måste bara gratta Adam och Modo till SM-guldet också. Shit vad grymma ni har varit.. (:


Adam och Sophie... Miss U a lot!
Ses till veckan då?! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0