En lördagkväll i Mora

Gårdagen var utgång för min och Jennys del. Riktigt trevligt blev det också, även om jag fick grymt ont i magen framåt natten. Men men, det kostar att ligga på topp(:

Jobbade först på dagen, men hade lite tur och fick gå hem en timme innan stängning. Hur skönt som helst, så jag och Jenny beslöt oss för att kika lite i affärerna innan de skulle stänga. Blev dock inga investeringar. Vi fortsatte hem till mig och käkade lite tacogratäng, grymt! Sen var det bara att hoppa in i duschen och sätta lite fart.
Var hos Jenny vid 18 för att sätta igång med lite värmning. Slutade med att vi satt där fram till ca 23, då vi började bege oss ner mot stugan. Hann förbi Junior på Lilla först och sa hej.
Kvällen flöt på och var trevlig. Drinkar hit och dit, som alltid. (: Blev dock riktigt lack på en person som gick runt och berättade saker som ingen mer än han var intresserad av. Att personer inte kan sköta sitt, utan att behöva lägga sig i andras liv. Men man kan ju inte förvänta sig så mycket mer än så när man bor här uppe.

Idag har det bara varit mys med Junior. Tre filmer avverkade och en liten lunch med Jenny, hos Halim. Smarrigt som tusan.

En dag kvar att jobba. Endast 12-17 imorgon, sen hoppas jag på en trevlig middag.
Men man vet ju aldrig..(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0