Grymt mycket!

Sängen kallar, det börjar bli sent. Ska ju orkar upp och jobba imorgonbitti..
Två dagar kvar. Ledig söndag och sen jobbar jag fem timmar på måndag. Sen är jag klar på Lindex, Mora för denna gång.
Lite sorgligt, men ändå så skönt, så skönt..(:

Ikväll har jag packat ihop en massa av mina saker. Jag hade aldrig trott att jag hade så mycket saker kvar här hemma, och mer ändå ska det till att bli..? Det är sjukt vad mycket saker man hinner samla på sig på så kort tid. Och grymt skrämmande att jag har såå mycket kläder som jag absolut inte använder. Ska nog ta en riktigt rensning när jag kommer ner till Uppsala, där för övrigt de flesta av mina kläder finns.

Hann med en långpromenad med Jenny också. Behövde verkligen få snacka lite skit :P

Nej, nu blev jag lite för trött..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0