Idag bär det av...

Om två timmar och 45 minuter så går mitt tåg till Uppsala. Trevligt med lite sällskap av Annika på tåget också, så himla trist att åka själv. Känns ju som att det tar en evighet. 
Ska bli riktigt skönt att få komma ner till lägenheten. har saknat den grymt mycket under mina år här hemma. Vet bara inte vad jag ska pyssla med i Uppsala.
Jag hoppas på ett ställe, men man kan ju aldrig vara säker. Ska dit och snacka med chefen imorgon.

Idag, efter att jag har fått hem min packning till lägenheten ska jag försöka hinna ner till LenaTicket och kika om hon kan ha någon resa till mig och Jenny (ev. Sophie). Vi har ju sagt att vi kan åka lördag, söndag eller måndag... Åker vi på måndag kan Sophie följa med också. Skoj!

Kommer bli jobbigt att jag och Jenny inte kommer kunna ta våra spontana kvällspromenader nu och då, men men.. Vi får ta dem när jag kommer hem och hälsar på..(:


Bye bye Mora....

Live Image

...hello Uppsala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0