Ledig dag med massa regn

Idag är en sån där tråkig dag. En massa regn bara och alldeles grått. Sånt tycker jag inte om, eller det kan vara helt okej när man absolut inte vill göra någonting. Men idag hade jag velat hitta på en massa saker, typ vara ute och bada och så, men det är ju bara att glömma. Hade tänkt bege mig ut på en springtur i morse, men när jag hörde hur regnet slog emot balkongtrallen när jag vaknade så drog jag bara täcket över huvudet och somnade om. Hatar verkligen detta skitväder! Jag blir så grymt bitter!

Ska iväg och uträtta lite ärenden nu och sedan ska jag träffa Sara och Hugo, så något skoj ska jag göra iallfall..(: Blir nog himla trevligt det..(:

Jag som bara skulle vara ledig och slappa denna dag har hitills jobbat måndag och onsdag, och ska även jobba imorgon och på lördag... Är ju lika bra om det bara ska vara sånt här väder. Pengar behövs ju alltid.

Det kan hända att det blir lite ändrade planer angående min flytt. Hade ju tänkt att dra ner på söndag, men jag kanske skjuter på det tills på torsdag. Anledningen är att min kära kusin kommer hem på onsdag och det hade varit trevligt att hinna få träffa henne lite också. Saknar henne så nu när hon har bosatt sig uppe i norr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0