Lite smått irriterad

Idag skulle jag och Jenny boka våran efterlängtade resa. Men såklart finns det nästan bara ospecade resor utan garanti för dusch/wc, och det känns det ju som att man vill ha. Hur jobbigt som helst med dusch i korridor o så. Nej, det orkar jag verkligen inte med! Sen så är det ju det att det finns vissa resor med namngivet hotell som är ganska billiga, men vi vill inte åka till Bulgarien! Vi vill helst till Cypern. Men det går även bra med Mallis. Grejen är ju den att vi är ute efter riktigt party. Känns som att det behövs om vi ska orka med hösten..(: Så om ni har något bra tips på något resebolag som har billiga ersor dit så är det bara att höra av er!

Tack!

Kommentarer
Postat av: jenny

Men NU är det fixat.... shit vad roligt vi kommer att ha =) Jag längtar så jag håller på att dö..... :) puss

2007-08-25 @ 21:36:25
Postat av: En nyfiken läsare

jag läste om några som bara åkte sista minuten resor och dom sa så här: Hur många svenska hotell är det som inte har dusch & wc på rummet...? inte många dom hade aldrig hamnat på nått hotell utan och dom åkte alltid ospec utan dusch & WC. Så prova på det! jag har oxå gjort det och det funkade utmärkt! Lycka till!

2007-08-26 @ 11:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0