Lördagkväll

Gårdagen var inte heller någon höjdare nere på kajen.. Men men..Jag, Sara och Johanna hade väldigt trevligt här hemma innan vi begav oss ner iallafall och det kan ju kanske räknas som lyckat iallafall...(:

Idag har det varit sjön för hela slanten..(: Mysigt värre. SYnd bara att det aldrig vill bli någon riktig sommar..): Men, man kanske inte ska kräva för mycket. Detta land ligger ju trots allt uppe i norr och ska väl inte ha så varm och mycket sol egentligen!?

Ikväll kan det hända att det blir bio. Inget riktigt bestämt än, men det kan ju hända att det blir av. Hade varit trevligt. Var ett bra tag sen jag var på bio nu. Trist! Så himla mysigt att gå på bio ju... Lär ta och bli bättre på det där..(:

Nu är det inte lång tid tills jag flyttar härifrån igen. Typ någon vecka bara..(: Lovely! Vet ju inte vad jag ska pyssla med i Uppsala men.. Det löser sig alltid. Bor ju hellre där och inte har något att pyssla med, än här. Och snart är det ju höstigen och då klarar jag absolut inte av att bo här. Får ju ångest bara av att tänka på det..S:

Nej, om jag skulle ta och hoppa in i duschen då..?! Man är ju inte direkt fräsch efter en heldag på sjön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0