Misslyckat!

Gårdagen var inte direkt någon höjdarkväll. Eller våran lilla värmning hemma hos Caroline var jättemysig.
Men sen när vi drog ner på kajen så var det ingen höjdare längre...
Kvällen slutade inte så skoj heller. Var ingen höjdare att strosa runt själv inne på tältet och leta..

Idag har jag haft riktigt mysigt. Gled ut på sjön med Sebastian, Robert, Fredrik och Daniel. Fick mig bra många skratt när det skulle åkas med Sideway:en. Grymt! Sen lunch på stugan med Seb och Daniel och sen gick jag hem och la mig på balkongen. Myyys.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det lockar inte så mycket att gå ut, med tanke på hur det blev igår.
Vill ju gärna ut, nu när det äntligen händer något och är lite folk, men är typ NOLL motiverad! Men den som lever får se. Sara och Johanna skulle kika förbi en sväng nu, så vi får se vad det blir av det..(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0