Söndagen

Gårdagen var himla trevlig med Jenny. Först blev det en kebabtallrik hos Halim. Sedan traskade vi bort till OKQ8 där det införskaffades godis och sedan gick vi hem till Jenny och la oss framför tv:n för att bara slappa.
Vi startade med Mr Beans semester (som för övrigt var helt värdelös!), vi fortsatte sedan med att kika på Se upp för dårarna (som jag tycker är en mysig film. Hade redan sett den, men vad gjorde det?)

DVD Komedi, Mr Bean's semester (Rowan Atkinson/86)        DVD Komedi, Se upp för dårarna (Nina Zanjani/99)

Vid 19 - tiden begav vi oss ut på en riktig långpromenad. Vi gick Öna-Selja-Mora rundan, och gissa om det var skönt och behövande.. (: 1 timme och 45 minuter senare var vi hemma och alldeles möra i benen. Så himla underbart. Gissa vem som knappt orkade sig upp i morse?! (: Tänkte nu att jag skulle ta och hoppa i lite kläder och bege mig ut på en liten morgonpromenad, innan jag sätter i mig en massa frukost. (:
Jobb 12-17 idag och sedan blir det till att packa. Åker ju ner till Uppsala på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0