Super Sunday

En mysig söndag med vackert väder har det varit idag.
Började dagen med en välbehövlig sovmorgon, utan väckarklocka, helt underbart. Vaknade av mig själv vid 10-tiden och då bestämde jag och Annika oss för att bege oss ut på en stärkande promenad i det vackra vädret. Lite över en timmes promenad blev det och under den tiden hann vi prata av oss en massa. Efter promenaden begav jag mig hem för frukost och dusch. Begav mig sedan ner på stan för att inhandla lite saker inför morgondagens resa till Cypern! Hann med en lunch på Jalla Jalla med Mattias också.

Så för att sammanfatta denna dag kan man säga att det var Moras dag..(:

Nu är det dags att packa lite och sedan lär jag bege mig ner till Centralen för att möta Jenny som kommer med tåget!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0