Vad händer?

Jahapp.. Då var det lördag eftermiddag igen då och jag har inte en susning om vad jag ska hitta på..? Jag och Jenny spånar på om vi ska bege oss ner på stugan en sväng och ta några drinkar, det är ju trots allt min sista helg hemma på ett tag. Nyss kändes det väldigt långt borta att gå ut, regnet vräkte ner och det blåste kallt. Men nu har det spruckit upp lite grann och genast stiger entusiasmen över att gå ut. Blir nog en sväng. Kan ju inte svika när det är sista helgen hemma. Vet inte när jag kommer hem nästa gång. Förutom 28/9, men då ska jag på bröllop och kan inte gå ut på stugan, eller?

"Vi sover på dagen, vi saknar tidsuppfattning. Vi älskar snabbmat. Vi är festfolk!" (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0