Fredagens planer

Nehe, om jag skulle försöka slita mig från datorn och ta och plocka ihop lite grann. Hade tänkt att diska upp all disk och sen dammsuga av innan jag senska krypa till sängs, tidigt. Ska börja jobba kl. 8:00, ska mest bara hålla på med påfyllning och sånt. Inte så mycket kassa. Det ska bli skönt, då jag hade fyra timmar i sträck i kassan idag.
Ska jobba fram till kl 14, sen ska jag bara fixa lite och sen strax efter 15 kommer lillebror ner och hälsar på. Då ska vi försöka hinna med att shoppa lite julklappar och sedan hem och ladda inför utgång. Ska bli kul att ha med lillebror ut..:) Synd bara att han bara stannar över natten. Vid lunchtid på lördag åker han hem igen.. Trist, men vi ses ju nästa fredag igen..:)

Nej, nu lär jag sätta lite fart, annars kommer jag aldrig att komma i säng.

Lilla Jenny skulle ringa mig nu också, får väl se om hon gör det eller inte...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0