Hemma och myser

Nu är jag hemma i Mora igen. Skoj skoj! Ska vara här hemma ända tills det blir avfärd till Thailand!!! Soft som tusan, men jag ska inte ligga på latsidan för det.
Imorgon ska jag jbba och sen på tisdag går jag på mitt julschema, så då blir det jobba non-stop i två veckor. Riktigt roligt ska det bli att jobba under julen, en massa glada/stressade människor ute i farten..:)

I dag har jag haft en riktig mysdag. Började med en sovmorgon till 8:30, sen blev det 30 minuter på mammas Crosstrainer. Efter det lite mys med Seb och sen var det dags för dusch och tillfixning. Skulle äta lunch med kusin vitamin..:) Blev ganska god mat på Helmers och en hel del smaskigt skvaller. Bl a om att vissa människor inte alls kan bete sig med alkohol i kroppen..:D Jaja, skönt att höra att Mora är sig likt iallafall.

Imorgon blir det jobb i hela tre timmar..:), efter det hem och ta en snabbdusch och sedan hem till Caroline för en helkväll med brudarna.. Ska bli grymt underbart, var så himla längesen nu.

Nej, ska ner och möta mamsen nu för att kika på lite julklappar..;)
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0