Hur ska detta gå?!

Hur ska det gå för mig imorgon kväll på avslutningen av kursen?
Ja, säg det.. Som det känns nu så kommer det gå åt helvete! Men som tur är så har jag lilla Anna som hjälper mig när det är så här svårt. Jag vet nog ingen som är lika smart som henne när det gäller sånt här.
Tack för all hjälp, Anna!

Jag har bestämt mig för att försöka pallra mig dit. (Och nej Sebastian, det är inte pga av vad du sagt!) Och jag hoppas på att det kommer att fungera. Att jag inte blir utfrågad på någon fråga som jag absolut inte har en susning om. De andra som också läser denna kurs har värsta kollen på detta ämne, det känns lite orättvist...

Nu ska jag försöka fylla ut en halvt A4 till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0