Juldagen

Idag är det dagen efter julafton, alltså juldagen..:) Detta har varit en lugn dag för min del, sov till efter 11 och det behövdes verkligen. Idag är första dagen sen jag kom hem som jag vaknade utan klockan, hur skönt som helst!

Igår var det julfirande med familjen + farfar. Riktigt mysigt, och viktigast av allt: Jag fick mest paket..:) Efter att vi öppnat alla paket, så följde jag med lillebror ut på krogen. Det var trots allt lite folk ute, det hade jag inte trott. Det blev iallafall en trevlig kväll.

Snart bär det av till mormor för lite julmiddag och träffa moster och äldsta kusinen. Efter det bär det av på förfest och sedan blir det parken. Vi får se hur länge jag orkar ikväll, ska ju jobba imorgon.

Ha en trevlig juldag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0