Julklappar och pyssel

Igår om det en avi som talade om att en julklapp till Sebastian har anlänt till mitt postombud. Tänkte att jag ska ta och kila bort och hämta ut det nu och om jag tycker att det er bra ut ska jag skicka iväg en beställning åt min lillebror också, så är jag klar till honom sen..
Tänkte även att jag ska passa på att pyssla om mig själv lite grann, ska växla pengar så att jag kan ta och lägga mig i solariumet, efter att jag duschat och skrubbat mig. Känns verkligen att jag behver lite färg nu. Annars kommer jag knappast överleva denna månad som är kvar innan Thailand!

Senare idag ska jag nog träffa Anna för en genomgång innan kursen ikväll. Vill verkligen klara av den där skiten!

Kommentarer
Postat av: Anna

Solarium gör en inte bara snygg och brud utan fungerar också som ljusterapi.. och vad passar inte bättre än det nu i detta jävla skitsverigeväder?

2007-12-04 @ 17:46:00
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0