Julklappsplaner

Hemma och är sjuk idag... Men inget allvarligt, förskyld och lite hängig bara. Men det är grymt jobbigt. Jag ska vila lite till och sen ska jag hoppa in i duschen och fara ner på stan och köpa lite julklappar. Har några kvar. Är klar med klapparna till lillebror, mormor och lilla Hugo, sen har jag börjat lite smått till Seb. Mamma och pappa har jag inte en susning om vad jag ska köpa till... Eller jo, en sak, som jag och lillebror snackade om i fredags ska jag leta efter idag.. Ska bara samla ork så att jag hinner med detta idag..::)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Kryis påis och hoppas att du hittar nåt skoj till E och G!!

2007-12-10 @ 11:44:18
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0