Mina vuxenpoäng..

Jag heter: Isabel Nilsson och kallas Isa eller Isabel.
Stjärntecken: Fisk.
Jag kommer från: Uppsala/Mora och bor nu i Uppsala.
Jag har: En mamma, pappa och lillebror + min fina darling Sebastian.
Jag har: Inga djur.
Jag jobbar som: Butiksbiträde(extra).
På fritiden brukar jag: Träffa Sebastian, sitta framför datorn och umgås med vännerna.
För att stilla mitt dåliga samvete: Borde jag bli lite mer seriös med det där med sopsortering.
Jag har slutat: Fundera på saker som gör mig arg.
och börjat: Träna på mammas crosstrainer.
Om fem år tror jag att jag: Har funderat klart på vad jag vill göra med mitt liv och lever med dem jag tycker om.
Om jag vann fem miljoner skulle jag: Shoppa (1 miljon), resa med mina kära (1 miljon), spara (1 miljon), ge till välgörande ändamål (1 miljon) och resten bara leva upp (1 miljon).
Jag skulle vilja vara bäst i världen på:
Jag hade velat uppfinna: Datorerna, så att jag förstår hur man ska göra när allt bara blir katastrof.
Ett pinsamt minne: Kan inte riktigt komma på något pinsamt som jag vill avslöja här.
Jag blir glad av: Mina nära och kära.
Jag blir förbannad om: Saker inte går som jag tänkt mig.
Jag samlar på: Inget (men försöker med pengar). 
Saker jag är stolt över: Min familj, Sebastian och mina vänner.
Yrken jag kan tänka mig: Egen butiksinnehavare, designer, inredningsarkitekt...?
Personer jag inte klarar av: De som har mina egna dåliga sidor


FAVORIT...
... maträtt: Något asiatiskt.
... grogg: Malibu + apelsin/annanasjuice.
... glass:  Tycker inte om glass. (Räknas cheesecake?)
... bil: Audi TT.
... land: Italien.
... lögn: Ljuger inte så ofta..
... tv-serie: Bonde söker fru, Seinfeld. Fraiser, Las Vegas...
... film: Mitt feta grekiska bröllop.
... tidning: Metro.
... plagg: Skinnjackan.
... favoritbarnprogram: Shrek (okej, inget tv-program, men ändå..)

SAMLA VUXENPOÄNG:
jobb (1p)
,visitkort (1 p), konferens (1p), bor hos föräldrarna (-2p), sambo (1p), förlovad (1p), gift (2p), skild (3p), barn (2p), villa (2p), bil (1p, kombi +1p), husvagn/båt (2p) , hund (1p), garage (1p), lån (1p), gemensam ekonomi (2p), pensionsspara (2p), storhandla (1p), ICA-kundkort (1p), rabattkupong (2p), hushållsassistent (1p), diskmaskin (1p), symaskin (1p), dubbelsäng (2p), julgran (2p), morgontofflor (1p), långkappa/rock (1p), gråa hår (1p), celluliter (1p), morgontidningen (1p), korsord (1p), välja att inte svara i telefon (2p), putsa fönster (1p), tapetsera (1p), svampplockning (1p), långfärdsskrillor (1p), parmiddagar (1p), vinprovning (1p), buggkurs (1p), partaja till gamla vinylhits (1p), whisky (1p), lättöl (2p), kaffe på maten (1p), After Eight (1p), söndagsstek (2p), viktväktarna (2p), Friskis och svettis (1p), Bingolotto (1p), allsång på Skansken (2p).

SUMMA: 13 vuxenpoäng. Skönt kan jag lova...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0