Nyvaken

Gissa en som är grymt trött idag.. Jo, Isabel!
Var längesen jag kände mig så här sliten.. Vet inte varför!?
Idag åker jag hem till Uppsala. Hade tänkt att jag skulle hinna med att äta lunch med någon/några vänner, men vi får se hur det blir med det. Annars kanske Seb är sugen på en lunch?!

Är lite stressad införmorgondagens avslutande lektion. För det första ska jag skriva ihop några sidor om en utav frågorna vi har fått, och sen så ska vi ha slutdiskussion.. Hjälp! Jag som tycker att detta ämne är så svårt och alla andra är så himla duktiga, jag fattar typ ingenting! Men men, det får väl lov att gå!

Nej, ska försöka ta tag i det där skrivandet så att jag inte behöver stressa med det ikväll...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0