Torsdag

Idag har jag haft en trevlig förmiddag, innan jobbet. Jag och Seb startade dagen med en välbehövd sovmorgon, ända till 9.. Hem och fixade lite, blekte bl a utväxten lite. Sen var det bara att sätta fart och sedan ila ner till Kaffestugan för att inhandla lite lunch till mig och mormor. Det var himla trevligt att träffa mormor, som jag inte sett sen slutet av oktober..
Efter lunch med mormor bar det iväg till jobbet. Jobbade 13-19:15 idag. Ganska skapligt med folk, trots att de flesta nog väntar på lönen som kommer imorgon.

Imorgon ska jag fixa med lite julklappar till Seb innan jobbet. Kommer nog bli en stressig morgon/förmiddag. Bäs att stiga upp tidigt. Farfar kommer ju också imorgon..:)

Synd att jag jobbar ända till 19:15 imorgon, hade velat hinna umgås lite med Seb innan det bär iväg till släkten för honom, får ju inte träffa honom på ett tag då ju..:(

Ha en trevlig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0