Tråkig torsdag..

Idag unnade jag mig en liten sovmorgon. Sov ända till 9:00. Ska snart ut och springa, bara jag har ringt Thailändska ambassaden för att höra om vi hinner fixa visum innan vi ska åka. Vi har ju inte tänkt på att det snart är jul och julhelger och att det mesta är stängt då. Men men, det får lov att lösa sig.

Idag ska jag bara jobba 4 timmar, 14-18. Så jag ska försöka hinna med att dammsuga lite och pyssla här hemma. Lillebror kommer ner imorgon, så då vill jag ju ha lite städat. Det blir utgång imorgon också. Ska bli skoj att gå ut med brorsan, händer inte så ofta...:)

Annars händer inte så mycket i mitt liv. Dryga veckan kvar tills jag åker hem för juljobbande och stannar hemma tills vi åker till Thailand!! WOW!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0