Balkan?

Just som jag låste dörren och skulle gå till bilen för att åka till skolan så ringer A. i min klass. Hon undrar om jag verkligen ska åka, eftersom det tydligen bara blir hon och jag idag. Värdelöst att åka sex min enkel för det. Kostar ju bara en massa pengar för mamma o pappa.. Så nu sitter jag här och väntar medans A försöker få tag på våran lärare och höra vad hon har att säga..

Igår morse var ju jag och Carro och simmade kl. 06.00, det var himla skönt kan jag lova. Vi hann med att simma 40 längder = 1 km!! Riktigt skönt kan jag lova. Sen bar det av till skolan, där det var dags för redovisning av praktiken. Soft. Slutade redan vid 13, tiden så det var riktigt skönt.

Sen blev det en snabb träff med Carro och Jenny. Gick hem och la mig på soffan efter det och kikade lite på SATC och somnade såklart..(: Vaknade av att Nina ringde och var fikasugen, så jag hoppade i kläderna och kilade ner till Helmers.. Tur att man bor nära..(;

Middag hos mormor och sedan en kvällspromenad med Carro igår igen. Vi har blivit så himla flitiga nu jag och hon.. Synd bara att jag får en massa bullar av mormor varje dag, som jag bara måste trycka i mig../:

När jag kom hem från promenaden insåg jag att mitt rum såg ut som på Balkan ungefär, det låg saker överallt.. Så jag beslöt mig för att städa, hör på den ni (: . Jag packade t o m upp min packning från Uppsala som har stått i hallen sen i fredags. Stolt! Så nu är det riktigt städat och jag har hittat en tv på vinden så nu är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0