Click

Jag trodde på en fullspäckad dag idag, men insåg när jag vaknade att det nog inte skulle bli så trots allt.. Så jag unnade mig en slapp start på denna dag. La mig framför tv:n och kikade på filmen Click, ganska bra faktiskt, men jag blev lite bölig ett tag.. Men det ordnade upp sig när jag hittade en påse med Salt och blandat, som päronen köpt med sig från taxfree. Härlig start på dagen.. (:
Kom ju sedan på att jag lovat min mor att plocka rätt på mitt rum och på alla mina andra saker som ligger välplacerade i typ hela lägenheten. Detta är då fortfarande inte utfört, eftersom jag såklart har hittat en massa annat mer viktiga saker att göra.. Som tex att leta efter en försvunnen hudlotion, som för övrigt varit borta alldeles för länge... Misstänker att någon slängt den för att den har legat och skräpat någonstans, lite för länge.. (:

Idag blir det iallafall en sen lunch med pinglorna Sophie, Nina och Caroline, dvs planering inför morgondagens utgång. Vet inte varför, men det känns som att det kommer bli en riktigt trevlig tillställning imorgon.. Det återstår att se.. (:

Nej, kanske bör sätta lite fart nu så att jag för en gångs skull är i tid till en lunch, ni vet, det brukar alltid vara den som bor närmast som är sen.. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0