Dagens planer

Jag har haft fullt upp med skola och träning de senaste dagarna, därför är det lite dåligt uppdaterat här.. Men men, nu är jag ledig från skolan fram t o m tisdag. Sen är det tre skoldagar till och sen ska jag vara ledig en vecka för att kunna jobba hos mamma.

Eftersom jag är ledig från skolan så har jag såklart en himla massa som jag bara måste hinna med:

 ~*~ Först och främst köra igenom några låtar på mitt nya spinningpass
~*~  Möte med Magnus och få lite nya övningar att köra i gymmet
~*~  30 minuter core, med Sophie
~*~  Förhoppningsvis lunch med Sophie
~*~  Lite egen tid
~*~  Mitt spinningpass
~*~  Kväll.. Kanske en film eller så?

Men det är ganska skönt att ha en fullspäckad dag tycker jag. Annars blir jag så otroligt rastlös...

Gårdagen var skola, simning med Caroline och så hjälpte jag Seb med lite jobb....

Frukostdax! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0