Datakrasch och klädbekymmer

Nu är det kväll och dags för Isabel att krypa till sängs..
Men innan jag ska göra det så vill jag bara skriva lite här..
Kvällen har varit mysig, jag och Carro har gått promenad, solat och kikat på "En annan del av Köping". Mysigt program det där.. De är så söta!

Sen har jag bara hängt vid framför mammas dator och letat efter kort på mig och mina nära/kära. Utan särskillt bra resultat, tyvärr! Måste få iordning min dator så att den fungerar. Hela mitt liv finns ju på den.
Ska gå till Amtec imorgon och lämna in den där.. Men det känns som att det kommer att svida i plånboken efter det besöket. Har jag tur så kanske lilla papsen kan betala när han kommer hem!?
Får fjäska lite.. (:
Om det finns någon som har lite kort på mig och mina vänner så får ni gärna maila dem till  [email protected] , skulle bli otroligt tacksam för det.. (: Så leta igenom era datorer efter kort nu (:

Skola imorgon. Hade tänkt ta mig ner till gymmet vid 6-tiden imorgon och köra lite kondition innan skolan. Hade varit riktigt skönt att gå/springa lite innan frukost. Men men, kanske kan bli en promenad ute i friska luften istället. Beror ju helt och hållet på väder och vind..

Dags att hoppa ner i sängen nu. Annars blir det ingen motion före frukost kan jag lova. Då kommer jag nog inte ens upp i tid till skolan.

Åh nej, nu dök nästa bekymmer upp.. Vad ska jag ha på mig i skolan imorgon då?? Hmm.. Får fundera på det i sängen.

God natt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0