Fnitter och design

Idag fick jag ett mejl om denna sida, där man kan hyra designerväskor. Vet inte riktigt vad jag tycker om detta, men det kan nog vara en ganska bra affärsidé. Vad vet jag!? Jag känner iallafall att detta inte är någonting för mig. Jag tycker att det känns lite äckligt att ha en väska som vem som helst kan ha haft månaden innan. Då investerar jag hellre i EN designerväska och håller mig till den ett bra tag. Efter bara några månadader är man ju uppe i samma pris som om man skulle köpa en. Och då vet man att man får en ny väska som ingne annan har använt! Det är mer min stil.. (: 

26858-199

Jaja, man gör ju som man vill.. Och tur är väl det!?

Det blev förresten ingen skola idag. Vi fick inte tag på läraren, så vi bestämde oss för att inte åka dit.. Skönt beslut.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0