Fredagkväll

Jaha, då är snart även denna dag över och jag kan krypa ner i min otroligt sköna säng.. (:
Det ska faktiskt bli riktigt skönt att få krypa ner i den och sova helt ostört hela natten, det känns som att det var ett tag sen med tanke på att jag haft någon bredvid mig varje natt senaste veckan. Och helgen som var så var det ju någon som ringde och väckte mig varje natt.. ):
Men det kommer såklart också vara lite tomt, ingen som kan killa mig på ryggen eller hålla om mig..):


Mysigt...

Men imorgon får jag ju träffa honom igen och förhoppningsvis sova med honom. Men då lär jag väl sova borta på hagvägen, och det känns inte så skoj.. Men men, vi får väl se hur det blir....?

Utgång imorgon är givet. Sophie har ju t o m skaffat fram en karaokemaskin, så det blir nog livat imorgon kan jag lova!

Sängdax nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0