Fullspäckat

Usch, när jag är i skolan hinner jag inte med någonting, känns det som. Drygt som bara den.
Men imorgon är det ju som tur fredag, och jag överväger att stanna hemma från skolan. Har ändå ingen bil, så jag måste åka med det där himla tåget och det innebär då att jag är tvungen att från tågstationen till skolan, typ 3 km. \:
Känns skönare att stanna hemma, då kan jag pyssla om mig själv lite. Gå ner och träna, skriva klart min praktikrapport och lite sånt... Men men, jag beslutar nog imorgon. Får jag ta bilen så kan jag ju åka till skolan, annars blir det en dag hemma i Mora (:

Igår fick jag en jättefin present av mina föräldrar. En ny digitalkamera. (: Riktigt snällt av dem att köpa en ny till mig, trots att jag förstört deras.. \:

Coolpix S9 silver
Denna fina fick jag
(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0