Gårdagens partaj

Igår var det utgång som gällde för oss.
Förfest hemma hos Jenny, som vanligt. Jag, Jenny, Carro, Nina och Sophie var där och värmde. Det blev vin, drinkar och singstar, så himla roligt. Efter några timmar trillade det in några "småpojkar" som också ville vara med och sjunga.. (: Så vi skråla och sjöng i några timmar, stackars grannar! (:



Jenny, Carro, Nina och Sophie



Anna, Jenny, Nina och Sophie

Sedan bar det av till stugan, där det var en massa roligt folk, som jag aldrig sett förr... Drog hem till Jenny innan stängning och vilade lite. Framåt fyratiden kom jag på att vi inte ätit något på väldigt länge så jag grävde fram lite pasta med pastasås och bjöd på.. (: Begav mig hemåt vid halv fem - fem tiden och slocknade nästan på en gång... Vaknar sedan vid nio av att pappa står och dunkar på min dörr för att se om jag är hemma.. Gissa någon som blev grinig då?!

Kommentarer
Postat av: Nina

..Vi undrar vart priset tog vägen, rosa pantern tack! ..vinnarna i singstar ..del 1 =)? kram/Nina å Sophie

2007-02-12 @ 23:55:16
Postat av: Isabel

Nina och Sophie: Sorry sorry, mina vänner... Men det glömdes helt och hållet bort.. Eller kanske förträngdes..:P Lovar att det kommer bli prisutdelning under Vasaloppsveckan (: Pussokram

2007-02-13 @ 00:21:58
URL: http://isabeln.blogg.se
Postat av: Caroline

Jaa men va de ju så att jag vann bowlingen igår... så nu kan vi kvitta min skuld iaf :)
puss

2007-02-14 @ 11:13:23
URL: http://pappasgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0