Japanska

Imorgon startar japanskakursen, som jag absolut inte vill läsa.. Men men, jag hoppas starkt på att bli positivt överraskad.. (Hoppas nu även på att den läraren vi ska ha läser detta så han vet vad jag vill..). Synd bara att jag inte vet vem vi ska ha som lärare, annars hade jag mailat över länken till detta blogginlägg så han hade haft en chans imorgon.. (:

Idag är det storstädning som gäller för syskonen Nilsson. Det såg ut som h*lvete imorse när jag vaknade så jag och lillebror satte igång med att dammtorka, dammsuga och torka golv på dessa 200km². Lillebror är såklart klar med sin del av lägenheten medan jag har dammsugning och golvtorkning kvar. Jag tyckte att jag förtjänade en lite paus, med tanke på att det var jag som fick lov att diska all disk, pga att våran diskmaskin pajat.. ):
Nej, jag kanske ska ta och sätta lite fart så att jag kan få hoppa in i duschen och tvätta mitt otroligt äckliga hår sen..?!

Underbar dag förresten..
Synd att jag är inne.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Genki? Bara av en händelse hittade jag din blogg. Tillslut. Hoppas att allt är bra med dig.

Magnus.

2008-05-08 @ 18:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0