Konstigt

Inatt sov jag inte hemma. Jag sov hos Seb, tror att det måste ha varit något år sedan jag sov där sist. Men det gick ju det med. Igår kväll var det bastning med honom, mysigt värre.. (:

Imorse var jag och Sophie på gymmet och körde lite, men det var inte så seriöst från mitt håll... Tyvärr. Jag upplyste Sophie om min nya plan på att försöka stå emot mitt sockerbegär, men det gick ju sådär bra. Så fort jag kom hem så hittade jag en semla som mamma köpt till mig igår, så det fick bli semelfrukost.. Inte det bästa direkt, men..

Idag ska jag försöka bli klar med mitt projektarbete så att jag kan redovisa det imorgon, men jag är inte helt hundra på att jag hinner. Har en massa annat jag ska göra idag, bla luncha med Sophie och Lina. Ni vet, det gäller ju att prioritera.. (: Mat går ju helt klart före skola. Äta bör man annars dör man..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0