Lista...

Hittade denna lista hos Emmy, så jag snodde den och fyllde i den.. (: Bra tidsfördriv..
Namn
: Isabel
Smeknamn: Isa, Bella, Isabel internationell (:
Födelsedag: 24 februari.
Födelseort: Uppsala.
Ögonfärg: Grön-brun.
Hårfärg: Råttfärgat med blonda slingor.
Pluggar/Jobbar: Pluggar och jobbar extra.
Familj: Mamma Ewa, pappa Göran, lillebror Joel och Sebastian.

FAVORIT...
Färg: Svart.
Plats: Med mina nära och kära.
Land: Monaco.
Spel: Singstar.
Drog: Cola light och socker.
Film:
Djur: Hund.
Affär:
Serie: Sex And the City
CD: Lyssnar aldrig på cd, har ingen cd-spelare längre.
Café:
Skor: Mina nya Uggs (men jag skäms för att erkänna det med tanke på att jag alltid tyckt att de är så otroligt fula, men ruggigt sköna.).
Internetaktivitet: BLOGGNING!! och msn.

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: JA!
Gnälla: JA!
Skrika: JA! så fort jag inte får som jag vill hos mina kära..
Sova: Alldeles för lite.
Ha ångest: Nja, möjligtvis någon söndag ibland.
Skada dig själv med flit: NEJ!
Ta mediciner du inte borde ta: NEJ!
Vilja dö: NEJ!
Drömma mardrömmar: Ja, eller inte ofta, men det händer..
Drömma sexdrömmar: Nja, inte vad jag vet..
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är den jag är.
Klä dig i svart: Ja, varje dag.
Gå till kyrkan: Nej, undantag vid dop, bröllop och begravning.
Gå i skolan: Ja, några dagar i veckan.
Röka: Nej.
Ha sex: Ja!
Ljuga: Ibland.
Hata folk: Ja.
Lita på folk: Ja!

NÄR...
Åt du senast: Ca två timmar sen.
Läste du en bok senast: Några veckor sen.
Var du på konsert senast: Något år sedan.
Köpte du något senast: Idag.
Svor du senast: Nyss.
Sjöng du senast: Igår, singstar.
Klagade du senast: Idag.
Är det sommar: Juni.

VEM...
Saknar du: Sebastian och farmor.
Vill du döda: Ingen just nu.
Rörde dig sist: Mamma, när hon kom och sa godnatt.
Vill du slå: En viss blondin i Mora.
Kysste dig sist: Sebastian.
Vill du kittla: Hugo.
Kramade du sist: Sophie.
Vill du prata med: Sophie.
Skrek du på sist: Sebastian eller pappa, inte helt säker.
Vill du vara som:
Vill du bli galet full med: Pinglorna.
Gjorde dig riktigt glad senast: Pinglorna.
Fick du sms från senast: Storasyster..
Ringde dig senast: Sebastian

HAR DU...
För många vänner: Nej, ganska lagom tycker jag.
Förföljelsemani: Nja, bara när jag går ensam hem från krogen.
Tvångstankar: Ibland.
Någon annan psykisk sjukdom: Nope.
Skadat någon: Inte medvetet, förutom när jag var liten och tyckte att lillebror var så söt när han grät..
Färgat håret: Jajemen, i alla möjliga färger.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: I öronen och naveln.
Några tatueringar: Nej.
Egen dator: Yes!
Gjort bort dig rejält: Både en och två gånger.
Bra självförtroende: Beror på dagsformen.
Komplex: Se ovan.
Kysst någon: Japp, många gånger.
Haft sex: Se ovan.
Sagt jag älskar dig till någon idag: JA!
Bjudit ut någon: Ja!
Varit kär: Självklart!
Blivit kär i någon på nätet: Nej. 
Dumpat någon: Ja.
Blivit dumpad: Ja.
Varit otrogen: Nej.
Stulit någonting: Nej.
Lämnat landet: Ja, när jag rest.
Rymt hemifrån: Nej, men har planerat det en massa gånger när jag var liten.
Tuttat eld på nåt: Ja.
Gjort något olagligt: Hmm.. Kanske.

HUR...
Går du: Ett ben framför det andra.
Svarar du i telefonen: "Isabel!" Snabbt och nyfiket. (:
Fördriver du tiden: Med att spela dator.
Mycket pengar har du: Jag klarar mig bra.
Tjänar du pengar: Japp.
Bäddar du sängen: Inte ofta.
Ofta diskar du: Inte förrän det verkligen behövs
Ofta städar du: Inte ofta alls.
Går det på jobbet: Bra.
Många stör du dig på: inte så många, men det finns endel.
Ofta träffar du din familj: Nästan varje dag just nu, när jag bor hemma igen.
Mycket äter du: Tills jag är mätt och belåten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0