Olycka, skola och Vasalopp

Fy, när jag satt i bilen på väg till skolan imorse så hörde jag på radio om den hemska olyckan som inträffat i Uppsala. Jag fick panik och ringde farfar för att höra vart i Uppsala det var. När jag fick höra att det var Rasbo var det lite läskigt, känner ju folk där borta... Det kändes faktiskt, jagvet att det låter dumt, som en lättnad när jag nyss såg att de omkomna var äldre än de personer som jag känner där.
Tack och lov!

Skola idag.. Sådär..
Är less på det där nu, men bara två dagar till nu!

Torsdag lär bli en halvdag för min del, ska ju hem och jobba och det är säkert mycket trafik ute då, så det är lika bra att åka hem tidigt så att jag hinner med att fixa fram grejor till kvällen också. Det blir ju nämligen ett besök på tältet då med.. (: Skoj det här med Vasaloppet... Eller nu överdrev jag, det är skoj med kringaktiviteterna.. Typ öltältet..(:

Nej, nyss hemkommen från gymmet, så lär väl ta och hoppa in i duschen innan middagen blir klar.
Sen blir det städning av mitt rum, det är då ett som är säkert! Tråkigt men nödvändigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0