Såklart..

Jadå, precis som alla andra lördagar jag spenderar i Mora så hamnar jag förr eller senare på Wasastugan... Igår var det faktiskt, tro det eller ej, riktigt trevligt där. Jag vet absolut inte varför det var det , men kan iallafall konstatera att det var det.. (: Träffade en massa gamla godingar så det var skoj! Något nytt som kommit hit till oss i dalarna är att det finns "vimmelfotografer" på plats och knäpper en massa kort. Jag och Lina.B råkade hamna med.. (: Syns det att jag var lite bitter och hade otroligt otvättat hår? Jag ser ju helt j*vla skräckslagen ut.. Tro vad jag ser i bakgrunden?(:

26858-206

Ni som aldrig har varit i Mora och undrar hur det kan se ut på det ena, av två, uteställena där kan ju kika in på denna sida så får i se våran omtalade timmerstuga med hela två bardisker och ett dansgolv..
Se och begrunda. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0