Shopping och Lunch

Dagen har som tidigare berättat spenderats med Sara och Hugo. Först blev det lunch på Vi på hörnet, och efter det en massa spring i olika affärer. Lite inhandlat blev det också. Tre par Uggs, ett par till mig, ett par till Sara och sedan ringde jag och övertalade Sophie att hon också behövde ett par..(: Hoppas att hon blir nöjd över dem när hon får se dem på söndag.. Skönt med riktigt varma vinterskor, de är faktiskt i läder med fårskinnsfoder. Hugo lessnade nog ur på oss, han insåg att det nog var bäst för honom att somna.
Det blev även tre skinnväskor inhandlade av mig. Två små och en lite större. Jag ska försöka få upp kort på dem ikväll.. Lovar inget, så håll utkik.

Nu börjar jag bli lite pirrig inför kvällens spinningpass. Bara dryga timmen kvar nu ju.. Men det ska allt bli riktigt skoj kan jag lova.. (:

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0