Trevlig kväll med pinglorna

Kvällen har spenderats med pumorna Nina och Caroline.. (: Himla trevliga flickor det där, har alltid så himla skoj med dem.. (: Vi tog en lång fika på McD och sedan for vi runt och uträttade en del ärenden..

Nina                  greklandCarro

Denna vecka är det jobb som gäller.. Skoj skoj, men drygt. Jag har ju vant mig av vid att stå bakom en disk och vara trevlig mot en massa tvära kunder.. Men innan denna vecka är över så ska jag nog ha hunnit komma in i det igen. Jobbar ju alla dagar utom fredag, inkl. söndag!

Lördag fyller jag 22 år, och då blir det till att fira kan jag lova!
Kalas med mina vänner, innan utgång på tältet..

För alla er som inte vet vad det är för speciell vecka som startar på fredag, kan jag tala om att det är dags för: VASALOPPSVECKAN!! (: Det innebär att en massa tokiga människor irrar runt på stan och letar efter Intersport, så att de kan få super vallade skidor till morgondagens lopp..
Denna vecka hade varit underbar, om man hade plockat bort alla skidåkare.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0