Vad är det som händer?

Varför måste alla tekniska prylar i mitt liv gå sönder?
Kan någon svara mig på det?!
Igår gick min digitalkamera sönder också..
Men pappa lovade mig att vi ska gå och köpe en ny på onsdagkväll.. (: Skönt!
Jag har faktiskt väntat på att få en ny.
Men jag hade ju behövt en just nu, så att jag hade kunnat lägga upp dagens outfit här, men nej då!
Min dator har de inte lagat än heller. De sa att det skulle ta två - tre dagar, men nu är vi uppe i en vecka.. Hallå!!!!?

Strax ska jag och Caroline ut på en promenad, men först ska vi gå bort till Marias Hudvårdsstudio och inhandla lite smink. Ska bli skönt att ut och röra på sig.
Sen när jag kommer hem ska jag tillaga en riktigt smarrig middag åt mig, mamma och lillebror. Kyckling med lite smått och gott.. (:

Dagen idag har spenderats med syster yster... Skoj skoj. Synd bara att lilla Noel inte kunde vara med. Men det är skönt att träffa Jenny själv också..(:

Kommentarer
Postat av: Caroline

En mkt trevlig kväll min lilla pärla.
tack för all sällskap o prat o bilåkning :)
pusspuss

2007-02-12 @ 22:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0