Åhh.. Drygt!

Jag skrev ju häromdagen om hur jag hittade pengar som jag glömt bort i mina byxor. Problemet är nu bara att jag inte alls vet vart jag la dem... Kan jag ha varit så duktig så att jag la dem i min plånbok? Isåfall är de ju lätt slut nu med tanke på det jag shoppade igår. Blir irriterad på mig själv att jag ska vara så otroligt slarvig och glömsk.

Jag har faktiskt planer på att hinna fota mina inköp senare idag och sedan lägga upp dem här. Om jag hinner.
Dejt med Carro.M ikväll förmodligen. Trevligt värre.. (:

Imorgon blir det middag med Therese och hennes granne. Han är utbildad kock (inkl. sushi kock) och han ska bjuda oss på en tre-rätters.. (: Smarrigt värre. Gäller att inte äta så mycket under dagen imorgon, så att man orkar med allt.. (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0