Andra andningen

Shit vad trött jag är. Jag har sovit typ två timmar sen jag vaknade 8.30 igår morse. Gissa om jag känner mig väck?! Men men, det kan ju hända att det har varit värt det..?
Man vet aldrig.
Tänkte ju att det skulle bli en tidig kväll för mig ikväll, men såklart sitter jag här som vanligt och kan inte slita mig. Egentligen är jag hur trött som helst, men jag har kommit in i något slags andra andning. Men det funkar ju.
Men när jag kikar bort mot min underbart sköna säng så känner jag hur hela kroppen blir tung och bara vill dit. Grejen är ju den att jag vet att jag måste gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna innan jag kan krypa ner i sängen och då känns allt så mycket jobbigare.
Nej, nu känner jag att ögonlocken blir riktigt tunga. Lika bra att göra sig iordning och krypa ner i sängen.

God natt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0