Eftermiddag

Nyss varit iväg och käkat lunch med kollegorna. Det blev tacotallrik på Taco Bar. Gottt gott, men det är ändå godare med det som man gör hemma. (: Man är ju kung i köket.. Haha!
Ska snart bege mig hem till Uppsala, men jag har inte en susning om vad jag ska hitta på där. Kanske ska gå förbi farfar en stund och hoppas på lite middag. Sen så hoppas jag otroligt mycket att Therese har tid och lust att ses ikväll, det hade varit skoj.

Nej, ska snacka lite skit nu och sen dra.
Skriver mer ikväll..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tacobar e jättegott... Mmm.. nacho deluxe hade inte suttit fel nu! Men som du sa, tacos hemma e helt klart godare! =) Ha en trevlig kväll!

2007-01-10 @ 14:54:15
URL: http://nalgot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0