Fredagsutgång

Igår gjorde jag något som inte är allt för vanligt här... Tyvärr. Jag drog med mig två söta vänner ut på Wasa. Himla trevligt blev det, även om den ena av dem var nykter och den andra otroligt trött. Det var bara jag, som vanligt, som var på G. Jag hade riktigt trevligt i goda vänners lag.

                  

Söta Sara  
   

Kan detta vara Tom Cruise kanske? (;

Efter Wasa blev det en sväng ut till Klockan för inhandlande av korv och ostmackor. Vidare hem till Halim för broccolisoppa och panpizza. Kan inte komma ihåg att jag någonsin ätit en sån god panpizza i hela mitt liv.. Tack Halim!

Kvällens planer är ännu inte spikade. Antingen blir det ännu en utgång, eller så blir det en mysig hemma kväll med chips och dipp. När jag vaknade var jag helt inställd på att det skulle bli en hemma kväll, men det känns som att planerna börjar ändras.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0