Helt ledig en fredag

Underbart! Det är fredag idag och jag har inga planer. Möjligtvis att jag ska träffa Carro. Skoj skoj! Var så otroligt längesedan nu. Och hon hade en massa skvaller att berätta. (: I like!
I natt åker jag hem till Mora. Ska bli skönt att få sova i min säng! Den hemma hos mor och far är mycket skönare än den här nere, sen är det ju alltid skönt att ha lite folk omkring sig. Anledningen till att jag inte ska åka hem förrän i natt är att Seb landar vid 23-tiden. Drygt att köra så sent, men skönt att komma hem iallafall. Ska nog försöka övertala Jenny att vi ska ta en lördagsfika imorgon, var alldeles för längesen vi gjorde det tycker jag. Sen hörde jag rykten om utgång imorgon, men om jag ska vara ärlig så är jag inte ett dugg sugen på det. Hade mycket hellre varit hemma och kikat på en film, så jag tror att det blir det för Isabel. Familjen kanske ska vara hemma så jag kan säkert övertala dem om en riktig filmkväll med chips och dip.. Smarrigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0