Himla trevlig...

... dag!
Dagen började som sagt tidigare med en välförtjänad sovmorgon. Gick upp och satte fart för att komma i tid till min Jennys lunch. Smarrigt med räkwraps... Mmmm. Blev sedan en promenad bort till Åsa för lite banankaka och visning av nya lägenheten. Himla tjusigt vännen! Stressa ner på stan igen för en låång fika med Ajdo, blev en himla massa skvaller också, den killen kan skvallra.. (: Härligt! Vid 19 bar det av hem till Jenny för att bli bjuden på middag, tacopaj! Jenny regerar i köket. Jag lovar!!

Snart lär jag bege mig hemåt för att komma något så när i säng i tid.. Men ni som känner mig vet väl hur det kommer att bli!?
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0