Lördagkväll med vännerna

Igår var det utgång. Vi hade siktet inställt på Parken.
Förfest här hemma med Carro, Sara, Jenny och Annika. Jonas kikade även förbi en liten sväng.
Himla trevlig förfest måste jag meddela. Var längesen det var så pass trevligt. Skönt att alla vännerna flyttat hem nu. Skoj skoj, då finns det några fler att leka med när dagarna blir långa och trista..

Vi for bort till Parken vid 00.30, skönt att komma sent, då behöver man inte stå ut med det så länge.. (:
Sverige är fantastiskt spelade en massa goa låtar, endast covers. I like old Swedish music. (:
Vid stängning kom Seb och hämtade mig, for hem till mig och käkade upp Saras pizza, himla god var den kan jag lova.. (: Stupade sen i säng, blir lätt så efter en kväll med pinglorna.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0