Måndag igen

Jaha, då var det måndag och tillbaka till verkligeheten. Ska jobba heldag idag, 10 till strax efter 19. Ska försöka hinna med 19.30 tåget hem. Det blir lite sent, men men.. Det är ju för ett gott syfte.
Men det känns bra att jobba in fredagen så att jag kan åka hem till Mora redan på torsdagkväll, efter jobbet. Sen blir det ju att vara hemma i två dagar och på söndagen så far jag ner hit igen.

Har funderat en del i natt och detta är kanske det bästa?! Jag tror att jag inser det innerst inne, men vill inte.

Ikväll är det idrottsgalan, men jag lär ju inte hinna hem för att kika på det. Hoppas att jag kan hinna se lite grann iallafall. Men jag får se. Annars har jag ju alltid SATC att kika på. Love them all! (:

Nej, dags att fixa klart det jag håller på med och sedan börja förbereda kundesök ikväll. Idag har jag allt lite att stå i. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0