Mer än ett dygn..

.. Sen jag skrev något här. Känns faktiskt konstigt.

Idag hade jag min sista dag på praktiken. Lite sorgligt att behöva säga hejdå till Lillian och Jenny. Men jag får väl ta och springa förbi där nästa gång jag är i stan.
Var bara på kontoret i 2 timmar idag och då blev det bara lite fika. Var lite snäll idag och köpte med mig lite fika från Kladdkakan.
Sen blev det lunch med Seb och sedan bar det av hemåt. Skönt att komma hem så jag kan tvätta alla mina kläder. Inte så skoj att behöva använda sånt som jag egentligen inte vill ha.

Middag på Lönnkrogen och nu är det dags att krypa ner i sängen.

Ska försöka fixa bilderna på mina nyinköpta kläder imorgon, om jag har tid.. Ingen vet.. (:

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0