natt...

Kanske dags att krypa till sängs?
Trött som ett jävla as är jag iallafall... Tänkte att jag skulle ta och krypa ner i sängen och kika på Nära och Kära. Fick den nyss av mamma.. (: Kommer väl säkert att somna innan den ens har börjat, men det är ju värt ett försök..(:

DVD Komedi, Nära & kära (DVD/Uma Thurman/101)

Dagen idag har varit intensiv med lilla söta Hugo. Roligt att leka lite..(: Först var det lunch med Sara och honom på Vi på hörnet, efter det en vepa på stan. Vidare ut till Kråkberg för massa lek, lite fixande med symaskin och fika. For hem till mormor efter det för att berätta för henne om min supersmarta plan angående mitt kommande projekt, kjolen! (: Hon trodde inte lika mycket på mitt projekt som jag, men ändå.. (: Vi ska iallafall försöka med det imorgon, bara jag hittar något tyg som duger åt mig, jag tar ju inte direkt vad som helst!
Efter att ha varit hos mormor så bjöd jag pappa och lillebror på smarrig middag med kyckling och lite mer.. Hur gott som helst, mästerkock nästa!(:
Tillbaka till mormor och visa lite bilder på kjolen så att hon vet hur det ska bli..
Hem och övertala Jenny att jag behöver gå på promenad och verkligen inte kan gå själv, så det är nog bäst att hon följer med.
Tog även med mig mina gå-stavar, så jag kan ju lova att jag kommer ha världens träningsvärk i rygg, axlar och armar imorgon... Gott det! Synd bara att jag känner mig som världens pensionär när jag knatar runt med de där stavarna.. Men men, vem bryr sig?! Jag rör på mig iallafall, och de är riktigt bra att ha för att hålla takten.. (:


Kommentarer
Postat av: Emmy

Kul att du har gåstavar vännen... jag har ett par långt in i garderoben. =) Vi kanske ska sätta en ny trend i Mora??

2007-01-19 @ 10:39:09
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0