Nej, jag är inte bitter!

Som tur var gick det fint att köra hem i natt. Men det var riktigt läskigt och jag ordentligt rädd. Tur att jag åkte med min alldeles egna racerförare..(:

Idag blev det en sväng på stan med Jenny, lunch också. Sen bar det av ut till Kråkberg för att hälsa på Sara, Emma och Hugo.. (: Var där i några timmar och lekte samt hjälpte Sara med att fixa kläder för kvällen. Ikväll är hon het kan jag lova... Om hon nu behåller de kläderna vi kom fram till?!

Ska bara äta middag nu sen så bär det av bort till Jenny för lite förfest. Det blir dessvärre inte så många. Jag, Jenny och Sara. Men det är inte fy skam det.. (: Sen bär det väl förmodligen av till Wasa... (:

Imorgon bär det av ner till Uppsala igen, blir där tills på fredag och sedan far jag hemmåt igen. Ska hem och träffa päronen innan de drar iväg till Mexico i två härliga veckor, men jag är inte bitter.. (:



Nej, dags att sätta fart nu så att jag kan dra direkt efter att jag käkat.
Ha en trevlig kväll allihop! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0