Planer på att gå hem nu

Nu tycker jag själv att jag har varit ganska effektiv idag, så jag funderar starkt på om jag ska gå hem för dagen? Det hade varit så otroligt skönt.
Då hade jag hunnit förbi farfar en sväng också. Sen så har jag planer på att storstäda lägenheten.
Jag åker ju hem på fredag och vet inte riktigt hur länge jag blir hemma sen. Inte för att jag tror att det lär dröja så länge tills jag är här nere igen, men ändå... (:

Är så avis på mamma och pappa nu när de sitter på planet till Mexico. Vill ju också åka utomlands..  Men nej då, jag får minsann stanna hemma i kalla och jobbiga Sverige, där allt och alla just nu går emot mig.. ):

Nej, det blir nog en stor godispåse till tröst ikväll. Det förtjänar man när man mår som jag gör just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0