Redo

Nu är jag redo att åka norrut. Har plockat ihop de få saker jag behöver med mig hem. Mest smink och hud-/hårvårdsprodukter. Jag bävar för att köra bil i natt. För det första så är jag grymt trött, men får väl ta och försöka, för det andra så ska det tydligen vara uppemot 2 dm snö lite längre norrut. Har ju knappt hunnit köra på vinterväglag denna vinter, så det blir nog till att köra försiktigt. Lär ju inte vara hemma förrän runt 3 tiden, iallafall om jag ska köra. Kör Seb så går det nog lite fortare. Men man är ju allt lite skraj att köra när det är mörkt och skog med tanke på att sist vi körde hem så krockade vi ju med ett rådjur. Riktigt obehagligt.

 

Har allt lite dåligt samvete över att ha krockat med en sådan här gullig sak...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0